Friday, January 23, 2015

Kehilangan Kawan :'(

Assalamualaikum ..

Hari ni 23 January 2015 , adalah satu hari yg amat bermakna bagi aku .. Member2 sekelas aku telah mendapat tawaran ke Teknik Kuantan .. Mereka ialah , Luqman , Mad , and Haziq .. Aku lupa buat permohonan ke Teknik masa tu .. So , aku x dapat la pergi , sedih sangat2 .. Haha , btw , kehidupan perlu diteruskan , yg lepas jgn dikenang .. Patah tumbuh , hilang berganti .. Bla bla bla .. Ha , tadi aku tgk fb Muhammad Akmal ( bff aku , tapi dia x pindah =) ) aku nampakj gambar diorang petang tadi , walaupun x ajak aku .. Huhu lancau betol .. Tgk la muka sorang2 .. Nak ejas pon boleh ..

p.s : Yg pakai topi Luqman , Baju hitam Haziq , sorang ag Mad ..

klik untuk besarkan ye






Aku harap aku diberi kesempatan untuk jumpa diorang sebelum diorang g hari isnin ni .. Haha , ayat pasrah macam pindah ke Oversea je .. Ha , k ah .. Bye , Assalamualaikum ..(

1 comment: