Saturday, December 20, 2014

Santai : Filem Melayu yg Me-LAYU ..

Assalamualaikum kalian ..

Aku nak cerita tentang filem melayu , filem melayu pada zaman sekarang semakin menjadi2 , pakaian ke arah artis barat pon ada .. Baru ni , aku terbaca ( untuk kali ke berapa entah ) tentang miera liyana pakai baju nampak " (.)(.) " , hampir nampak la , tak silap aku blog penpatah , aku bukan x suka tgk pompuan , tapi , x suka tgk org melayu jadi camni , baru ni , citer dendam org mati , aku download kat pencurimovie .. Storyline dah la cliche , pastu , ad plak adegan seksi .. Apa nak jadi la dengan org melayu , dengar je ckp director yg kapir mahupun islam tu .. Ni aku letak screenshot satu .. AKu letak niat untuk pengajaran .. Bukan nak share gambar lucah k .. Tgk sekali , terus pangkah ..

tekan gambar untuk besarkan

0 comments:

Post a Comment